Puzzelsegmenten

Thema aangemaakt door: dirkobbes   Aangemaakt: 03-04-2007 11:47   Reacties: 20

Print Search
Gesorteerde berichten:    
   03-04-2007, 11:47
dirkobbes is niet online. Laatst actief: 21-3-2007 17:31:37 dirkobbes

Top 150 plaatser
Aangemaakt op 03-02-2007
hindeloopen
Berichten1
Betreft: Beeldzoekers
Reply Quote
beteken ( t ) !
zie interreesesWoon mooi, mooi schip. leuke haven, leuke stad
Gelogd   Waarschuw moderator 
   05-03-2007, 0:03
egeltje is niet online. Laatst actief: 2-5-2007 18:58:16 egeltje

Top 150 plaatser
Aangemaakt op 05-02-2007
Gent
Berichten1
Confused [*-)] Betreft: Beeldzoekers
Reply Quote

Hey, ik heb enkele jaren geleden toevallig een boekje met allemaal japanse beeldzoekers gekocht, toen ik me wat verveelde, had er nog nooit van gehoord maar vond het wel gehoord. Een tijdje geleden dat boekje nog eens uit de kast gehaald en nu werkt het zooo verslavend op mij!

Zoals iemand hierboven schreef: puzzels waarin veel grote getallen voorkomen zijn gemakkelijker, die waarin veel ééntjes en tweetjes in voorkomen die zijn veel moeilijker. Met sommigen daarvan zit ik ook helemaal vast en lijk ik niet verder te kunnen... Heeft er soms iemand raad voor me, trukjes of zo, om toch verder te geraken?

Wat ik trouwens wel vervelend vind, hoe nauwkeurig ik ook tewerk ga, en hoe goed ik ook kijk, toch merk ik meestal dat ik wel minstens enkele foutjes gemaakt heb, en begrijp niet goed hoe ik dat blijf klaarspelen

ben de laatste tijd nogal verslingerd aan puzzelen allerlei dus zo kwam ik hier terecht :)
   10-08-2007, 21:44
Janie is niet online. Laatst actief: 8-10-2007 18:36:46 Janie

Top 75 plaatser
Aangemaakt op 10-08-2007
Berichten2
Reply Quote
Ik ben ook gek op beeldzoekers; ik kocht een paar weken geleden een viersterrenboekje dat nogal verslavend is gebleken. Ik merk ook vaak dat ik, hoe goed ik ook m'n best doe, bijna altijd wel een foutje maak. Als ik de puzzel dan uitgum (ik werk zoveel mogelijk met potlood) en het opnieuw probeer, lukt het meestal wel. Vooral bij grote puzzels ga ik de mist in, vooral omdat ik niet goed kijk welke getallen bij welke vakjes horen; ik voel me altijd een beetje scheel als ik weer eens merk als ik verkeerd gekeken heb. Ondanks die frustraties vind ik beeldzoekers veruit de leukste puzzels die er zijn, ook omdat je ze kunt maken als je even geen zin hebt met woorden te goochelen.
   03-28-2008, 16:27
zmlen is niet online. Laatst actief: 28-3-2008 14:22:29 zmlen

Top 200 plaatser
Aangemaakt op 03-28-2008
Berichten1
Reply Quote

waar heb je de beeldz0eker gev0nden? ik vind ze niet p de site van denksp0rt.

zmlen

10-10-2009, 19:29
Puzzelverslaafde is niet online. Laatst actief: 15-12-2011 14:22:59 Puzzelverslaafde

Top 10 plaatser
Aangemaakt op 10-06-2009
Berichten40
Wink [;)] Betreft: Beeldzoekers
Reply Quote
Ik zie in jullie berichten dat toen jullie die verstuurden jullie nog maar pas verslaafd waren aan deze puzzels en toen ik er nog maar pas veslaafd aan was maakte ik net als jullie ook foutjes hoe hard ik ook mijn best deed, maar na een tijd stop je met foutjes maken. Ik gebruik het trukje namenlijk dat ik alle mogelijkheden aanduid door streepje in de vakjes te zetten en dan zie je soms dat er sommige vakjes altijd worden ingekleurd, in welke mogelijkheid dan ook. Ik heb dit trukje altijd al gebruikt en in het begin duide ik heel soms sommige vakjes aan met een streepje die niet klopte en dan maak je zo'n mini foutje als waar jullie het waarschijnlijk over hebben. Maar na een tijdje doe je dat niet meer.
   10-10-2009, 19:32
Puzzelverslaafde is niet online. Laatst actief: 15-12-2011 14:22:59 Puzzelverslaafde

Top 10 plaatser
Aangemaakt op 10-06-2009
Berichten40
Big Smile [:D] Betreft: Beeldzoekers
Reply Quote
Persoonlijk vind ik Mozaïekjes de leukste puzzels om op te lossen en de Japanse beeldzoekers het leukste om te maken. (Ik maak ook zelf puzzels :D)
  Pagina 2 van 2 (21) « 1 2
» Denksport Neder... » Puzzelsegmenten » Betreft: Beeldzoekers