|
|
Maak kennis met...
Thema aangemaakt door: Adolf Tjong Ayong Aangemaakt: 08-21-2008 19:09 Reacties: 3

|
|
Gesorteerde berichten:
|
|
|
|
08-21-2008, 19:09
|
Adolf Tjong Ayong
Aangemaakt op 08-21-2008
Berichten1
|
|
|
Ik heb als specialiteit Doorlopers, in het bijzonder de geheel ddorlopende.
Ik heb een abonnement op 6 sterren Doorlopers en doe mee aan alle prijspuzzels. Tegenwoordig vul ik ook de Online puzzels van Denksport in en verder alles wat ik in kranten en tijdschriften tegenkom.
Vermeld moet worden dat ik niet in Nederland zit, maar ergens ver weg in een tropenland.
Ik kom graag in contact met andere puzzel-fanaten.
|
|
|
|
|
Waarschuw moderator
|
|
|
|
01-09-2009, 16:15
|
marinepik
Aangemaakt op 01-09-2009
Berichten2
|
|
|
|
Ook ik ben gek op het oplossen van doorlopers maar dan ga ik niet verder als een abonnement op 4 sterren.
Heb laatst een 6 sterren gekocht die ik wel heb opgelost maar wel met behulp van vele malen de Puzzel-encyclopedie van Dr. Verschuyl te raadplegen. Kijk, en dat vind ik minder leuk, het moet ook een beetje "in de kop zitten" dus houd ik mij maar bij mijn 4 sterren abonnement. Overigens vind ik de "gewone" kruiswoordpuzzel ook erg leuke tijdverdrijving.
Theo
Sinds september van het vorige jaar met vervroegd pensioen nadat ik vele jaren als Maritiem Ingenieur werkzaam ben geweest bij een zeer grote oliemaatschappij waarbij ik vele reizen heb moeten maken voor de baas.
|
|
|
|
|
Waarschuw moderator
|
|
|
|
10-10-2009, 15:53
|
Joop21
Aangemaakt op 10-01-2009
Berichten1
|
|
|
leuk omje berichtje te lezen. Ik doe ook doorlopers met 6sterren ,maar ik vind het leukst die, waarbij sommige woorden achterste voren staan.zo zie maar weer ieder zijn meug.
|
|
|
|
|
Waarschuw moderator
|
|
|
|
11-03-2011, 10:39
|
Lopende Loper
Aangemaakt op 11-03-2011
Berichten4
|
|
|
Leuk jullie verhalen te lezen. Ben begonnen met 3 sterren doorlopers onder het motto lekker snel invullen, maar ho maar. Ik krijg de grote wel af, maar de eerste ging moeizaam en met veel fouten. Nu ben ik inmiddels bijna halverwege en het gaat al beter en sneller. Misschien wordt mijn volgende de 4 sterren. Wat ik mooi vind van de doorloperserie is dat je kunt doorgroeien tot 7 sterren: een uitdaging. Die doorlopende doorlopers vind ik een ramp. Als je de eerste of laatste woorden niet weet zit je meteen vast, ik wel tenminste...
man, 43, getrouwd, 2 dochters van 11
|
|
|
|
|
Waarschuw moderator
|
|
|
|
|