|
|
Vraag het ons!
Thema aangemaakt door: Puzzelverslaafde Aangemaakt: 11-08-2009 11:52 Reacties: 2

|
|
Gesorteerde berichten:
|
|
|
|
11-08-2009, 11:52
|
Puzzelverslaafde
Aangemaakt op 10-06-2009
Berichten40
|
Welke puzzels staan er in Breinbrekers?
|
|
|
|
|
Ik weet dat deze puzzels in Tazuku Breinbrekers staan: Tentje-boompjes, Kakuro's, Sterrenslagen, Chaossudoku's, Kamertje verhuren, Mozaïek, Bruggen bouwen en Japanse vierkanten. Staan er meer als alleen deze 8 puzzels in of staan er nog in?
|
|
|
|
|
Waarschuw moderator
|
|
|
|
11-16-2009, 14:31
|
Denksport
Aangemaakt op 12-05-2005
Berichten151
|
Betreft: Welke puzzels staan er in Breinbrekers?
|
|
|
|
|
Volgende week donderdag, 26 november, ligt Breinbrekers weer in de winkel, dan kunt u zelf zien of de puzzels die erin staan u aanspreken. Haal 'm wel snel, want Breinbrekers ligt slechts 2x per jaar in de winkel!
Denksport
|
|
|
|
|
Waarschuw moderator
|
|
|
|
11-30-2009, 18:26
|
Puzzelverslaafde
Aangemaakt op 10-06-2009
Berichten40
|
Betreft: Welke puzzels staan er in Breinbrekers?
|
|
|
|
|
Ik heb hem!!! En hier is een lijstje met de puzzels:
Zeeslag, Kakuro, Penta, Sterrenslag, Kamertje verhuren, Bruggen bouwen, Blokkendoos, Tentje-boompje, Japans vierkant, Slang/slangenkuil, Lijntekening, Chaossudoku, Vierkanten tekenen, Letterraam, Flats, Magneten, Domino, Futoshiki (Wow! Ik wist niet dat hier een nederlands boekje van was!), Spaken, Huisje boompje beestje, (gewone) Sudoku, Killersudoku, Sudoku +1 en Thermometers.
Er zijn er nog andere, maar daar zie je aan dat er van die puzzel maar 1 realatie van bestaat op de aarde, en dat dat maarschijnlijk zo zal blijven.
|
|
|
|
|
Waarschuw moderator
|
|
|
|
|
» Denksport Neder... » Vraag het ons! » Welke puzzels staan er in Breinbrekers?
|
|
|
|