Vraag het ons!

Thema aangemaakt door: Puzzelverslaafde   Aangemaakt: 10-06-2009 19:09   Reacties: 2

Print Search
Gesorteerde berichten:    
   10-06-2009, 19:09
Puzzelverslaafde is niet online. Laatst actief: 13-6-2010 14:10:31 Puzzelverslaafde

Top 10 plaatser
Aangemaakt op 10-06-2009
Berichten30
Vraagje over BrainFun en Breinbrekers
Reply Quote
Tot nu toe vind ik alleen deze 4 'reeksen' leuk van Denksport&Tazuku (En dat zijn ook de enige, ik ben een trouwe fan van deze uitgever),
-LogiFun & BrainFun
-Japanse puzzels
-Mozaïek vakantieboek
-Legpuzzels (Alle soorten),
en ik wou eens weten welke boekjes dat er allemaal zijn van Denksport&Tazuku die me misschien nog nooit waren opgevallen, en ik kwam 1 'reeks' uit die ik misschien wel tof vind en waar ik nog nooit van had gehoord (Breinbrekers) en ik rende naar de enige winkel die ik ken waar ze Denksport verkopen. En hij was er niet!!! En omdat ik niet met lege handen wou thuiskomen heb ik achter de 4 andere 'reeksen' gezocht en die was de 'uitslag':
-Mozaïek vakantieboek komt alleen in de zomervakantie
-LogiFun komt maar 2x per jaar en dus niet in oktober
-Japanse puzzels en Legpuzzels waren er nog (en ik heb er ook van elk 1 gekocht)
-En BrainFun?? Die was net als Breinbrekers nergens te zien.

Mijn vraag: Verkopen ze BrainFun en Breinbrekers nog of klopt er iets niet aan mijn 'verhaal'? Zo ja, wanneer komt de volgende uitgave?
Gelogd   Waarschuw moderator 
   10-10-2009, 19:10
Puzzelverslaafde is niet online. Laatst actief: 13-6-2010 14:10:31 Puzzelverslaafde

Top 10 plaatser
Aangemaakt op 10-06-2009
Berichten30
Betreft: Vraagje over BrainFun en Breinbrekers
Reply Quote
Er klopt wat niet aan wat ik zei:
-Mozaïek vakantieboek komt 3 keer per jaar, en niet 1 keer. (Maar dat maakt nu eigenlijk niks uit)
-Breinbrekers komt maar 2 keer per jaar en daarom dat ik hem niet vond in de winkel.

Maar nu weet ik nog steeds niet waarom BrainFun niet in de winkel lag. Beste Denksport, wil je alsjeblieft de datums van de volgende BrainFun, Breinbrekers, LogiFun en Mozaïek vakantieboek zeggen? Ik zit namelijk zo hard te popelen om één van deze boekjes aan te treffen.

O, ja: in mijn lijstje met welke puzzelboekjes ik koop staat 'Legpuzzels (Alle soorten)', daarmee bedoel ik 'Legpuzzel vakantieboek' omdat daar Klinkerloze legpuzzels in staan en in een Legpuzzel pocket staan die niet. Kun je er trouwens meer van die puzzels in zetten want die staan maar 4x in één boekje.
   11-16-2009, 14:44
Denksport is niet online. Laatst actief: 22-7-2010 9:03:29 Denksport

Top 10 plaatser
Aangemaakt op 12-05-2005
Berichten111
Betreft: Vraagje over BrainFun en Breinbrekers
Reply Quote
BrainFun is helaas opgeheven, dus die zult u niet meer terugvinden in de winkel. Hetzelfde geldt voor Logifun. Breinbrekers ligt vanaf volgende week donderdag weer in de winkel, en het Mozaïek vakantieboek op 22 december.

Denksport
» Denksport Neder... » Vraag het ons! » Betreft: Vraagje over BrainFun en Breinbrekers