|
|
Vraag het ons!
Thema aangemaakt door: Bob Aangemaakt: 10-07-2009 18:10 Reacties: 8

|
|
Gesorteerde berichten:
|
|
|
|
10-09-2009, 0:15
|
annekepostma
Aangemaakt op 10-08-2009
Berichten2
|
Betreft: Puzzelsport overgenomen door denksport?
|
|
|
|
|
Oh,oh,oh wat een teleurstelling...géen logische puzzels meer, nu puzzelsport is overgenomen door denksport. Ik ben dol op japanse puzzels, zoekplaatjes, mozaiekpuzzel en slagschip, allen hitori kon me niet bekoren en nu zijn ze nooit meer te vinden bij de denksportrubrieken????
Is dit nog terug te veranderen? Please!!
Anneke P.
|
|
|
|
|
Waarschuw moderator
|
|
|
|
10-09-2009, 0:17
|
annekepostma
Aangemaakt op 10-08-2009
Berichten2
|
|
|
|
|
|
Oh,oh,oh wat een teleurstelling...géen logische puzzels meer, nu puzzelsport is overgenomen door denksport. Ik ben dol op japanse puzzels, zoekplaatjes, mozaiekpuzzel en slagschip, alleen hitori kon me niet bekoren en nu zijn ze nooit meer te vinden bij de denksportrubrieken????
Is dit nog terug te veranderen? Please!!
Anneke P.
|
|
|
|
|
Waarschuw moderator
|
|
|
|
10-10-2009, 19:22
|
daphne2512
Aangemaakt op 10-10-2009
Berichten2
|
|
|
|
|
|
Ik ben het helemaal met jullie eens!!! Belachelijk dat ze die spelletjes niet meer hebben. Ik keek altijd uit naar de laatste woensdag, kon ik weer nieuwe japanse puzzels maken. Wat moet ik nu nog op deze site doen?? De rest van de spelletje boeien me niet. Erg jammer hoor. Hopelijk worden ze er nog opgezet.
|
|
|
|
|
Waarschuw moderator
|
|
|
|
10-12-2009, 15:19
|
Rike
Aangemaakt op 03-16-2007
Berichten2
|
|
|
|
|
|
Ze zijn echt niet meer te vinden... En ik sluit me helemaal bij de vorige 'sprekers' aan. De beeldpuzzels waren ook mijn favoriet op puzzelsport.nl. Temeer omdat ik die puzzels op papier nogal een onhandige hoop gekleur en gekras vind. Ze zijn bij uitstek geschikt om digitaal op te lossen! Heel jammer...
|
|
|
|
|
Waarschuw moderator
|
|
|
|
10-24-2009, 9:32
|
daphne2512
Aangemaakt op 10-10-2009
Berichten2
|
|
|
|
|
|
Ik heb een email gestuurd naar Denksport. Het kwam erop neer dat ze eerst gaan kijken wie het nou wel en niet mist. Als er genoeg animo is voor de japanse puzzels, zullen ze waarschijnlijk terug komen. Dus... blijven klagen/zeuren bij Denksport en wie weet... komt het toch nog terug!! :D
En inderdaad, het is niet te doen, die papieren puzzels. Steeds van kleurtjes wisselen enzo. Op de Nintendo DS heb je ook een spelletje Japanse Puzzels. Dit heet Picross. Is ook erg verslavend. Ook is er nog een spelletje Color Cross, maar deze vind ik onhandiger, want je zit snel naast de vakjes met je pennetje. Met Picross kun je kiezen of je met de pijltjes/knoppen of met je pennetje wilt spelen. Misschien is dit anders nog een optie.
|
|
|
|
|
Waarschuw moderator
|
|
|
|
10-28-2009, 21:01
|
gosewehr
Aangemaakt op 10-28-2009
Berichten1
|
|
|
|
|
|
op conceptispuzzles.com kun je ook japanse en andere puzzels maken. Die vernieuwd ze elke week. Je moet dan naar mijn conceptis gaan.
|
|
|
|
|
Waarschuw moderator
|
|
|
|
11-10-2009, 19:39
|
Puzzelverslaafde
Aangemaakt op 10-06-2009
Berichten40
|
|
|
|
|
|
Over www.conceptispuzzles.com :
Deze site is best wel oké. Er staan 12 soorten puzzels op: Japanse puzzels, Zoekplaatje, Mozaïek, Maze-a-pix (Een doolhof volgen, en op het einde krijg je een plaatje, volgens iemand was dit vroeger ook bij Denksport), Dot-a-pix (Kleuterpuzzel: verbind de stippen in de juiste volgorde door de cijfertjes te volgen), Sudoku, Kakuro, Zeeslagje, Hitori, Kamertje verhuren, Bruggen bouwen & een Calcudoku (Lijkt op KillerSudoku, maar dan met +, -, x en :, in de plaats van alleen +).
|
|
|
|
|
Waarschuw moderator
|
|
|
|
11-29-2009, 21:34
|
elmo
Aangemaakt op 11-29-2009
Berichten1
|
|
|
|
|
|
Ook ik heb een mail verstuurd, voor mijn vader, die elke maand met smart op nieuwe zoekplaatjes wachtte. Ik heb echter nooit een reactie ontvangen van ze. Het is fijn hier te lezen dat er een andere optie is, maar graag zien we nog steeds de zoekplaatjes en andere beeldpuzzels terug bij Denksport!!
|
|
|
|
|
Waarschuw moderator
|
|
|
|
|
» Denksport Neder... » Vraag het ons! » Betreft: Puzzelsport overgenomen door denksport?
|
|
|
|