Voorstel voor Denksport: Boekje met alleen letterramen
Vraag het ons!
Voorstel voor Denksport: Boekje met alleen letterramen
Puzzelverslaafde
12-13-2009, 11:50
Zou er geen boekje kunnen komen met alleen maar Letterramen?? Ik bedoel die met 'A3' ofzo naast het raster, dus niet die zonder zwarte vakjes en geen positienummer. Zo'n letterraam dat ik bedoel vind je in bijvoorbeeld Breinbrekers nr.3 p28. Het is leuk dat het erinstaat, maar het zou leuker zijn als er ook een boekje appart van is. Want behalve beeldzoekers, sudokus en logikwissen zijn er geen andere logische boekjes gericht op één puzzel. Ik vind deze puzzel echt geweldig. Ik zou het niet erg vinden als er dan maar één nummer van verschijnt, als het maar een keer komt. Of er zou een bijlage kunnen bijkomen bij een sudokuboekje.
Betreft: Voorstel voor Denksport: Boekje met alleen letterramen
Puzzelverslaafde
09-06-2010, 19:23
Kan er iemand antwoorden hier van Denksport?? Het zou ook trouwens niet erg zijn als alle letterramen die ooit bij Denksport waren gewoon samen in één boekje te zetten ofzo (met misschien nog wat extra puzzels).
Betreft: Voorstel voor Denksport: Boekje met alleen letterramen
Denksport
10-01-2010, 13:31
Lang niet alle puzzeltypen zijn geschikt om hun eigen boekje te krijgen; er zijn dan simpelweg onvoldoende geïnteresseerden die het boekje kopen.
Het forum is vooral bedoeld voor discussies tussen puzzelaars onderling; wij beantwoorden wel vragen op het forum, maar niet heel vaak. Als u snel antwoord op een vraag wil hebben, kunt u het beste een e-mail naar de redactie sturen.
Denksport