Vraag het ons!

Thema aangemaakt door: harmendijkstra   Aangemaakt: 02-24-2010 12:48   Reacties: 1

Print Search
Gesorteerde berichten:    
   02-24-2010, 12:48
harmendijkstra is niet online. Laatst actief: 24-2-2010 10:42:36 harmendijkstra

Top 500 plaatser
Aangemaakt op 02-24-2010
Berichten1
zelf sudoku maken
Reply Quote
Ik doe mijn pws over de sudoku en 1 van mijn deelvragen is hoe maak je zelf een sudoku? Nou loop ik hier een beetje vast, ik heb al wel een manier bedacht om een volle sudoku te maken. Nou is mijn vraag of jullie mij hierj wat op weg willen helpen.
Liefst niet een computerprogramma, maar gewoon een manier waarop je met de hand een sudoku kan maken. Heeft iemand hier een idee hoe dat zou moeten?

Verder ben ik ook wel nieuwsgierig hoe jullie aan jullie sudoku's komen. En hoe jullie het verschil aan moeilijkheid bepalen.

Met vriendelijke groet,

Harmen Dijkstra
Gelogd   Waarschuw moderator 
   06-13-2010, 17:00
Puzzelverslaafde is niet online. Laatst actief: 15-12-2011 14:22:59 Puzzelverslaafde

Top 10 plaatser
Aangemaakt op 10-06-2009
Berichten40
Betreft: zelf sudoku maken
Reply Quote
De sudokussen van Denksport komen gewoon van Conceptispuzzles, die ook alle beeldzoekers 'leveren'. Zelf maak ik ook puzzels (Zeeslagjes, Japanse puzzels, sudokus, legpuzzels, (soms) mozaïekjes, ...) en het makkelijkste is om gewoon alle nummertjes die, als de oplosser de puzzel wil maken, al voorgedrukt zijn, in een cirkeltje te zetten. En dan gewoon wat knoeien :D. Als je uiteindelijk klaar bent, maak je de puzzel om te controleren zelf eens.
Gelogd   Waarschuw moderator 
» Denksport Neder... » Vraag het ons! » zelf sudoku maken